سلام عزیزم پایان ۶ماهگی بده بهش سیستم گوارشیشون ضعیفه بعدا حساسیت پیدا میکنه
این کانال تو روبیکا حیلی خوبه برای شروع کمکی و کلا غذای بچه ها هم ایده خیلی متنوع میزاره هم بخوای برنامه غذایی میده هر موقع سوالی داشتم جوابمو داده
@komaki_koudake_man
وزنش چقدره مگ
وزن پسر منم کمه منتظرم ۴ماهش بشه شروع کنم
نباید بدی معدش اذیت میشه حداقل پنج ماهو ۲۰روزش شد بده
نهایتا از پایان 5 ماه اگ دکتر اجازه داد میتونی شروع کنی الان زوده
اونم با حجم خیلی کم مثلا روزی یک یا دو قاشق چای خوری
عزیزم پونزده روز دیگه شروع کن. چون غذای اصلیشون شیره تا یکسالگی.
البته در حد فرنی چیز خاصی نمیشه ها. اما بزرگتر بشن و گوارششون کامل تر بشه بهتره دیگه
سیستم گوارششون ضعیفه و سازگار نیست در آینده مشکلات گوارشی و حساسیت میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.