۷ پاسخ

عزیزم...تو سنی هستن که یه نفر کمه برا مواظبتشون بخدا

چرا اینطور شد؟

اصلا سخت نیست راحت جا میفته واسه دختر من اتفاق افتاد ....فقط باید ی مدت مواظبش باشی که درستش لق نشه ...مواظب باشید کسی دستش نکشه و..

ای وای بچه بگردمش
نگران نباش عزیزم ❤️❤️

آخی عزیزم 😭😭😭😭

الهی بگردم

انشاالله زود خوب میشه عزیزم بچه ها باید 4چشمی مواظبشون بود غافل نمیشه شد ازشون شماهم نگران نباش خودت آروم باش که بتونی بچه رو هم آروم کنی

سوال های مرتبط