عزیزم اصلا اصلا نترس این خیلی طبیعیه… از ادرارش نیست از واژنش هست گاهی نوزادا روزای اول به خاطر هورمون های وارد یکم لکه خون شبیه پریودی دفع میکنن استرس نگیر
برای دختر منم اینطور بود بعد چند روز از بین میره نترس
نوزاد دختر طبیعیه نگران نشو
طبیعیه
پسرمنم چندبار ادرارش همینطور بود خوب شد
طبیعیه
شیر کم میخوره شیر بهش بده هر یه ساعت خوب میشه
طبیعی هست
شنیدم تونوزادی دختر عادیه نترس
ولی اگه بعد از ده روز خون و رگهی صورتی و ترشح دیدی دیگه باید ب دکتر نشون بدی
ولی الان اصلا نگرانش نباش
فقط خوب بشورش و از جلو به عقب ناحیه تناسلیش رو آروم خشک کن
فک کنم برا دخترا طبیعی باشه
اره طبیعی
بخاطر اینکه هورمونهای بدن خودت تو بارداری جذب کرده و الان دیگه اون هورمونها نیست دیواره واژنش ممکنه ریزش کنه چند قطره خون بیاد
اگه تکرار شد و خون تازه بود به دکتر بگو
منم دیدم وقتی دخترم دو سه روزش بود گفتن اشکال نداره
چیزی نیست عزیزم..طبیعیه
هورمون های مادر روی بچه تاثیر میذاره و یه چیزی مثل پریود واسه بچهی دختر اتفاق میوفته
حتی ممکنه از سینهی بچه ترشح خارج بشه
تا ده روز اول که هورمون های مادر روی بچه هنوز هست طبیعیه..نگران نشو
تو کلاس های آمادگی زایمان هم خیلی این مورد رو میگن که نترسید و طبیعیه..
من شنیدم توی نوزادای دختر بعد تولد طبیعیه
طبیعیه نگران نباش.خیلیاهمینجااینجوری بودن ولی مشکلی نیس
بله در نوزاد دختر مشکلی نیست دلیل علمی داره از رحم میاد
تو گوگل بزنی هم برات میگه دلیل علمیش رو
طبیعیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.