سلام مامانا
کسی تاحالا آمپول سه ماهه زده؟؟؟

۴ پاسخ

من تو یه مرکز سونوگرافی کار می کردم همه ی کسانی که امپول ۳ ماهه زده بودن بلا استثنا مشکل هورمونی پیدا کرده بودن

ببین اگه میخوای کلااااا هورمونات به هم بریزه بزن

چی هست

اره من زدم

سوال های مرتبط