یماه خسته شدی🤔
کاش پسر من بجای شیر خشک سینه خودمو بگیره دیگ کلافه شدم هر شب چندین بار باید شیشه شیر بشوری ،فلاسک هرروز باید پر آب کنی یک فلاسک آب ولرم یکی گرم برای اینک ابوب دمای شیر برسونی توی مسیر باید مدام در حال شستن شیشه شیر باشی خسته کنندس🙁
اره من فقط شیر خشک میدم خیلی سخته بچه لج میاد یا جایی میخوام برم درست کردنش واقعا سخته شستن شیشه شیر بدتر
دستت بستس
خب توی یه حالت دیگه شیر بده مثلا درازکش
از اون بالشتکهایی که دور گردن میذارن بگیر استفاده کن
به دکترت هم بگو برات کلسیم و منیزیم بنویسه یا استخون درد نگیری
ندی شیر خشک واقعا توش میمونی بچه من هر شیر خشکی نمیسازش رفتم نان گرفتم از مجبوری نساختش بچم الان دو روزه همش میاره بالا و شکمش تند تند کار میکنه و روون هست
عزیزم اینکار نکن شیرخشک کلا دردسر از هر لحاظ الان دختر من ۴ روز لب به شیرخشک نمیزنه سینه میخاد شیرخودت بدی هر چی بشه طبیعی ولی شیرخشک برعکس یا یبوست میشن یا اسهال یا حساسیت و.....
بهش کمکی شیر خشک بده منم گردن و کمرم درد میگیره بهش هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک
چه ربطی داره خوب نمیشینی قوز میکنی نشستنی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.