همه گفتن نه و خیلیییییی کم
پس این همه میبینم مادرا گوشی دادن دست بچه ها
کارتون گذاشتن براشون تو یکی دو سالگی
فکر کنم همشون منم
منم گاهی حسنی مبزارم براش
خیر هرچی دیرتر باهاش آشنا بشه روح روان خودش سالم تره
یمدت تا گوشی میدید از دستم میگرغت و دور میزد هرچی جمع میکردم حریص تر میشد انگار بعد دیگه بیخیال شدم دادم دستش دور زد دید دیگه تکراری شد انداخت اونور الان دیگه گوشیی نیست خداروشکر
آره کارتون میزارم واسش نگاه میکنع
ن خیلی کم مگه عکس بگیرم ازش باهم نگاه کنیم عکسشو
بله
اره گاهی
گاهی میزارم خودش بعضی وقتا میاد میگه هاپو
منم سنگ های نگهبان میزارم براش در حد ۱۲ دقع فقط چون ی فیلمش ۱۲ دقس بعدش دیگ بش نمیدم البته همونم کامل نگا نمیکنه وسطاش هی میرع بازیگوشی میکنه باز میاد گوشی میگیرع
مجبور باشم اره
کم ولی آره میزارم ببینیه
بعضی اوقات
بیشتر شبکه پویا میبینه اونم دو ساعت در روز
سر جمع روزی ۱ ریع ، اونم فیلمای خودشو میزارم ببینه
نه نمیزارم
نه فعلا که ندادم میگن تا دوسالگی خوب نیس
بعضی وقتا که میبینم غذا نمیخوره ویدئو میزارم میبینه میخوره
اره من میرم تو گوشی وقتی میاد شیر بخوره ولی خیلی توجه نمیکنه
پسر من کلا همه جای گوشی رو حفظه میدونه کلا چی ب چیه هرکاری میکنم نره سمت گوشی
نمیشه
نه خیلیی کم
بعضی وقتا خیلی کم
پسر من یک کارتون و تو تلویزیون خیلی دوست داره همش آهنگ اونو میبینه گوشی دوست ندارع
آره گاهی
آره کارتون میزارم براش خودش کنجکاوه ببینه البته زیادم نمیدم خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.