۱۰ پاسخ

منم بودم اینجوری نسکافه زیاد بخور و مایعات
خیلی دردش بده
اوووف

اگه میتونی با دکترت تماس بگیر برو و سرم بزن من انقد دردم وحشتناک بود که گریه میکردم فقط ۶تا سرم زدم تو یه روز و خوب شدم

نسکافه قهوه چای فرااااوون بخور

مایعات فراوان هرچی میتونی آب و چای کم رنگ بخور

من عمل برای پام انجام دادم چون باردار بودم با بی حسی نخاعی عملم کردن بعد از عمل سردرد و گردن درد وحشتناکی سراغم اومد و همش استفراغ میکردم تا ۱۰ روز فقط خواب بودم اصلا تکون نمیخوردم کم کم خوب شدم هرچه بیشتر استراحت کنی زودتر خوب میشی

همین ک زایمان کردی گفتن میتونی ی چیز بخوری باید خیلی نسکافه و قهوه میخوردی الان کیسه آب گرم بزار استراحت کن

اره من همینطور بودم کیسه آبگرم خیلی جوابه و اینکه من خیلی شدید میشد شیافم میذاشتم البته برا دلدردام

عزیزم منم اونجوری بودم با هیچی درست نمیشه نسکافه اینا من خیلی امتحان کردم رفتم بیمارستان بخش زنان گفتم بهم یه سروم بدین دوتا دادن با اولیش همونجا خوب شدم دیگه داشتم از درد گریه میکردم فقط به یه سروم بنده

استراحتتت نسکافه زیاد

فقط استراحت

سوال های مرتبط