من ۳۰ هفته برام نوشته البته انومالی نوشت من خودم انجام ندادم دیگه گفت این موقع انجام بده
نه من همون موقعه انجام دادم گفت دیگ نیاز انجام بدی چون نداشتم
برای چک کردن زایمان قبلی،؟
من ۲۸هفته دادم
عزيزم من پري روز دكتر گفتم
گفت صلاحه هفته هاي بالاتر انجام بشه
٣٢ هفته كامل قراره برم پيشش احتمالا اون موقع بنويسه
سلام عزیزم من با سنو 18 هفته انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.