زیر ۲۵ خطرناکه
نترس دکترت خودش میگه منم ۳۱ بودم سونو واژینال دادم خوب بود
من توانومالی 30بود سرکلاژشدم شیاف روزی دوتا با آمپول هفتگی میزنم استراحت نسبی هستم
شیاف نداد؟مرزه عددش
استراحت نسبی داشته باش
پله خیلی بالاپایین نشو
جاروبرقی و طی نزن
سونو واژینال بده اون دقیق اگه ۳۰بود پیش دکتر دیگه هم ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.