۵ پاسخ

زیر ۲۵ خطرناکه

نترس دکترت خودش میگه منم ۳۱ بودم سونو واژینال دادم خوب بود

من توانومالی 30بود سرکلاژشدم شیاف روزی دوتا با آمپول هفتگی میزنم استراحت نسبی هستم

شیاف نداد؟مرزه عددش
استراحت نسبی داشته باش
پله خیلی بالاپایین نشو
جاروبرقی و طی نزن

سونو واژینال بده اون دقیق اگه ۳۰بود پیش دکتر دیگه هم ببر

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی