عزیزم میشه بپرسم چرا گیگوز داد وزنش پایینه؟
اخه دختر من امروز شش ماهه شده و شیرش هم اپتامیل بود تموم شد
پرسجو گردم گفتن از این به بعد گیگوز۲ بده
میخوام ببینم واقعا درسته که گیگوز چاق کنندس یا نه
من اپتامیل میدادم خیلی استفراغ میکرد
یکیشو بده ببین کدومه که نمیسازه
ب نظر من فردا بهش اپتامیل بده اگه اوکی بود پس فردا بهش گیگوز بده اگه دیدی دوباره همینجور شد بهش نمیسازه.. اول هم حجم کم شروع کن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.