من دخترم ۳۳۰۰ بود صفر براش برذگ هنوز😂
من دخترم ۲۹۰۰ بود سایز ۰ گرفتم هنوزم اوکیه ولی حس میکنم یه کوچولو دور رونش جا میندازه
رو پوشک سایز یک مای بیبی نوشته ۲و نیم تا پنج
خودت حساب کن دیگه
بچت صد درصد دنیا بیاد زیر ۲و نیم یا بالای ۵ که نمیشه
من یه بسته صفر گذاشتم با یک بسته صفر هرکدوم که به کارم اومد استفاده میکنم
باید مناسب دو تا چهار کیلو بگیری هر برندی سایز بندی متفاوت داره
حتما صفر بگیر تا حدود ۴ کیلو صفر میبندن
یه بسته کوچیک هم شده صفر بگیر
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ایکاش" نباشه ✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
پوشک بزرگ باشه از بغلش میریزه بیرون همون صفر بگیر
من سر بچه اولم تا دو هفته سایز ۰ استفاده میکردم بچم ۳۲۵۰ بود
مولفیکس اصلا سایز صفر نداره ولی مای بی بی داره
من یه بسته کوچیک صفر خریدم فقط، برای بیمارستانش همونو میذارم
دو تا ۴ کیلو بگیر یک بسته کوچیک
بستگی به جثه بچه داره خب
من که دفعه پیش یک گرفتم الانم یک میگیرم
سایز صفر بگیر
دختر من وقتی بدنیا اومد۳۵۰۰بود تا یک هفته همون سایز صفر استفاده میکرد
صفر زیاد کارایی نداره ۱ بگیر
حتی خود بیمارستان هم پوشک سایز۱ میده
همون صفر بزار
عزیزم شما سایز صفر ی بسته بگیر ضرر نمیکنی من پسرم ۳۷۰۰ب دنیا اومد صفر میبستم بعد یک بستم دستت میاد کمکمولی یکبزرگ میشه
یک بخر
من ک ۱ گرفتم
سایز صفری بگیر ک مال ۲ تا ۴ کیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.