عزیزان بعدزدن امپول ریه چه علائمی باشه بایدبریم بیمارستان؟؟

۱ پاسخ

احساس گر گرفتگی یعنی احساس میکردم دارم اتیش میگیرم واسه بچه اولم زدم که بعد زدنش هم قندم خیلی رفت بالا اما واسه این یکی چون اب دورش زیاده واسم نزدن و خیلی میترسم چون سابقه زایمان زودرس داشتم

سوال های مرتبط

مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری