بچه ها زیر شکم سزارین یا ورزش میرع ؟؟

۲ پاسخ

رژیم و ورزش با هم آره میره من خواهرشوهرم انقدر شکمش تخته انگار نه انگار دو تا بچه آورده یکی طبیعی یکی سزارین یه بار جلو آینه با خواهرشوهر کوچیکترم وایساده بودن شکماشونو مقایسه میکردن پرسیدن کدوممون شکممون کوچیک تره گفتم معلومه فلانی(خواهر بزرگتره)اصلااااا شکم نداره

نه این دیگه باورزش نمیره رژیم بگیری بهتره

سوال های مرتبط

مامان طاها❤️تینا مامان طاها❤️تینا ۲ سالگی