۱۲ پاسخ

باید ببینی چی بهش میوفته باچی خوب میشه بچه ها باهم فرق میکنن

اینفکول بده

https://eitaa.com/drdavoud
این کانال دکتر داوود متخصص طب سنتی تو ایتاست برای کولیک هم دارو دارن نظرات کسایی ک استفاده کردن ک خوب بوده میخواید ی پرس و جو کنید ببینید چطوریه

شما ک تجربه داشتی عزیزم
دارویی ک بهش دادی ب این کوچولو هم بده

علت کولیک فکر کنم ضعیف بودن روده و معدس

ماساژ بده پاهاشو تو شکمش اروم ... شکمشو جهت ماساژ بده...من باید لاکت میدادم بعد یک مدتم خوب شد

گریپ میکسچر آب رو آتیش

من تا چند روز پیش کلافه بودم با اینکه اینفاکول میدادم ، الان ک ۱ ماهش شد شربت گریپ میکسچر خارجی دادم خوب خوب شد خداروشکر، زیر یکماه نمیشه داد، تازه ایفاکول قطع کردم،
فقط گریپ میکسچر نرس هاور و قطره پدیا بست کولیک و پدی لاکت

پسر من دو هفته دیگه ۴ماهش تکمیل میشه ولی هنوز یه کوچولو داره تا پنجاه روزگی کولیک اوجشه بعدش کمتر میشه من پدی لاکت و گریپ میکسچر میدادم

بره دختر من انقد شدید بود تا صبح گریه میکرد هر شربتی دادم خوب نشد بردم دکتر قطره دایمکت داد هر ۱۲ ساعت پنج قطره و قطره پرکید پویا شبی پنج قطره الان یه ماهه اینا رو میخوره خوبه خداروشکر

من شبایی که خونه خودمم بچم خیلی گریه می‌کنه اما خونه مامانم که میام آرومه😕🙁 اونا فکر می‌کنن من دروغ میگم که بچم تا ساعت چهار پنج گریه می‌کنه

فکر کنم به آب و هوای خونه ما حساسه کولیکش😂

لعنت به کولیک واقعا

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی