رفلاکس پنهان خطرناکه..خوب میشه،؟

۵ پاسخ

سلام درمان رفلاکس ساشه امپرازول اس ۱۰ نصف صب نصف شب
حتنا درمان کنید ببزید اطفال

خطرناک نیست، خیلی از بچه ها رفلاکس دارن

خطرناک نیست با رعایت نکات شیر دادن و درست خوابوندن تا چهارماهگی خوب میشه، بچه اول منم درگیرش بود و خوب شد

خطر ناک نیست عزیز ولی ببری دکتر مشخص میکنه بهش دارو میده

ن بابا همه بچه ها این مشکلو دارن که با قطره تقریبا درمان میشه. اره خوبه میشه تا ۳ ۴ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ایهان💙 مامان ایهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی