سلام درمان رفلاکس ساشه امپرازول اس ۱۰ نصف صب نصف شب
حتنا درمان کنید ببزید اطفال
خطرناک نیست، خیلی از بچه ها رفلاکس دارن
خطرناک نیست با رعایت نکات شیر دادن و درست خوابوندن تا چهارماهگی خوب میشه، بچه اول منم درگیرش بود و خوب شد
خطر ناک نیست عزیز ولی ببری دکتر مشخص میکنه بهش دارو میده
ن بابا همه بچه ها این مشکلو دارن که با قطره تقریبا درمان میشه. اره خوبه میشه تا ۳ ۴ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.