سلام بچها صبحانه میتونم ارده کنجد بخورم؟

۴ پاسخ

حالا هوسی بخور .ولی کلا من کنجد خاکشیر و اب هویج وجگر نمیخورم.بقیه چیزارو میخورم.

مشکلی نداره فقط خیلی گرمه بعدش یه چیز خنک مثل خیار یا هندونه بخور

متخصص طب سنتی (دکتر فاطمه مرادی) تو برنامه تلویزیونی گفته بودن کنجد و مشتقاتش ممکنه قاعده آور باشه
البته بیشتر هم تاکیدشون رو سه ماهه اول بود
شما خداروشکر الان سه ماهه دومین اگه دلتون میخواد بخورین ولی به نظرم هرروز و زیاد نخورین شاید بهتر باشه

طبع خیلی گرمی داره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری