حالا هوسی بخور .ولی کلا من کنجد خاکشیر و اب هویج وجگر نمیخورم.بقیه چیزارو میخورم.
مشکلی نداره فقط خیلی گرمه بعدش یه چیز خنک مثل خیار یا هندونه بخور
متخصص طب سنتی (دکتر فاطمه مرادی) تو برنامه تلویزیونی گفته بودن کنجد و مشتقاتش ممکنه قاعده آور باشه
البته بیشتر هم تاکیدشون رو سه ماهه اول بود
شما خداروشکر الان سه ماهه دومین اگه دلتون میخواد بخورین ولی به نظرم هرروز و زیاد نخورین شاید بهتر باشه
طبع خیلی گرمی داره نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.