۴ پاسخ

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

پای مرغ همینطور

و درآخر برش بدین بسته بندی فریز کنید

قلم خوب تمیز بشورید عزیزم داخل قابلمه بزرگ بریزید آب زیاد ریزید ۲۴ ساعت با شعله ملایم قل قل کند
پیاز کرفس برگ بو چوب دارچین بریزید برادید خوب بجوشه
بعد از صافی رد کنید اگر دیدین مایع زیاد بزارید بجوشه بعد بریزید تابه پیرکس یک روز یخچال باشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان 🦋💛DELVIN^-^ مامان 🦋💛DELVIN^-^ ۱ سالگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی