قصابی
من فقط اب و چوب دارچین میندازم ی صب تا شب اروم بپزه بعد روغنی ک انداخته برمیدارم جدا برا تو خورشتام ، مغز استخون اینارم جدا میکنم مخلوط میکنم
دروازه کازرون
قصابی بگیر با آب وپیاز بزارم خوب بپزه مثلا یه شب تا صبح بعد قلمه هارو مغزشونو تو آبه خالی کن دربیار بعد بریز تو ظرف بزار فریزر
با چوب دارچین و اب فراروون و ادویه پیازو سیر بزار شعله خیلی کم ابشم زیاد کن تا چند روز رو گاز بپزه چوی ک کامل نرم شه استخونش . بعدش ی طرف بزا زیر ابکش صافش کن تفاله هاشو با گوشکوب له کن دوباره بریز تو همون اب قلم . و بزار تو یخچال یکم ک خودشو گرفت برش های مکعبی بده برا تو غداهات . یا تیلتی گرم کن
دروازه گیرت میاد
بشور تمیز با پیاز بزرگ و زردچوبه و نمک و فلفل و برگ بو و دارچین بزار تا ۱۰ ساعت قشنگ بپزه با اگ تو زودپز گذاشتی حداقل ۲ ساعت بپزه من اینجوری درست میکنم بقیه رو نمبدونم
حتی همون موقع هم آبش رو بخوری خوشمزه هست یا میتونی فریز کنی تو هر غذا بریزی
ولی چون سرد هست با یکم قلم شتر هم قاطی کنی خوبه
قصابی ها دارن
درواز بگیر عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.