۱۰ پاسخ

سلام خمیردندان ژله ای فریس با طعم بستنی
البته برای سن بچه های به اندازه یک عدس و محدود باید استفاده کنیم

اصلا نمیزنم

من میس ویک

من خمیر دندون سیگنال با طمع توت فرنگی میدم بزنه ولی همیشه بهش میگم بعد تموم شدن کارش توف کنه قورت نده بازم هر کاری کنی ضرر داره بهتره بهش یاد بدی

خمیردندون میس ویک طعم توت فرنگی

منم دنبال یه مارک خوبیم

خمیر دندون سیگنال ۲ تا ۶ سال

اورال بی

خمیر دندون میس ویک طعم موزی

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط