انقباض بدون درد عادیه تو این هفته ها منم دارم
نترس منم دارم باید استراحت داشته باشی (البته من تا هفته بعد بدنیا میان چون دوتاس )اصلا نگران نباش و استراحت کن یک کار کردی برا اونه
من با درد دارم فکر کنم اینا ماه درده
من دارم
دکتر آمپول و شیاف پروژسترون برام تجویز کرده. ۱۹ روز دیگه قراره سز بشم
اره منم شکمم سفت میشه بدون درد دکتر گفت طبیعیه
استراحت کن هیچی نمیشه عزیزم دردم که نداری نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.