۷ پاسخ

من که دارم افسردگی میگیرم

اگه دیروز وقت زایمانت بود نزاییدی باید بری بیمارستان

یکی دلش میخواد بچه زود بیادکه نمیاد باز یکی دلش نمیخواد بیاد ولی زود میاد 😂😂
همه چیز برعکسه 🤦‍♀️😂

منم مثل شما 😭

من پنجم بودم زایمان نکردم🥺🥺

پیاده روی و رابطه

پیاده روی کن
عرق کاسنی و خاکشیر بخور

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۳ ماهگی
مامان بنین کوچولو 🐣 مامان بنین کوچولو 🐣 ۲ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۶ ماهگی