خانما اسم تیام قشنگه ؟

۹ پاسخ

ارهههه

تیام در زبان لری یعنی چشمام

خانما برا پسر میگم

خیلی قشنگ و خوش تلفظ هس

خیلی قشنگه
مشترک هم هست

تیام فامیلی هم هست اگه مشکلی نداری خوبه و قشنگه. من خودم به شخصه اسمی که فامیل هم باشه پسندم نیست

قشنگه😍
لیام هم قشنگه

قشنگه😌

اره بنظرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی