سلام خانما بنظرتون چه اسم پسری به اسم تیام میاد

۵ پاسخ

سلام عزیزم وقتی مام پاپا و بتاتون پایین بود آزمایش غربالگری دوم خوب بود بعدش دکتر چی براتون تجویز کرد الان مشکلی ندارین خدای نکرده؟

لیام

تیام
لیام
رهام

عزیزم صدا کردنی لیام و تیام شاید اشتباه بیوفته بنظرم پیام و تیام هم خوبه

لیام

سوال های مرتبط

مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری