۴ پاسخ

شیاف بزار برو دکتر

آستامینوفن ساده ۵۰۰ بخور،قرص سرماخوردگی اینا نخور اصلا،برای بینی ات هم قطره میتونی بندازی

استامینوفن ۳۲۵ مجازه ۸ ساعتی یکی با لوراتادین روزی یدونه ، مصرف مایعات ، دم کرده آویشن و سوپ و حریره

عزیزم برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی