نزدیک یکماهه تو هفته ۲۷ گیر کردم چقد روزا دیر میگذرهههه😑😑

۱۰ پاسخ

منکه تا ۲۰ خوب بود از بیست به ید خیلی دیر میگذره مخصوصا ۲۳ هفته

تا ۳۰ یکم سخته، تا ۳۴ بهتر میشه، بعدش تا ۳۸ سریع میره دو هفته اخر یکم استرسیه🤭

نمیگذرهههههه برسم به ۳۰،🥺🥺🥺😭😭😭

منم 27 هفتمه کی میشه 28 بشم 🤣🤣🤣

دقیقا 🫠🥲

😂😂😂😂هممون تو هفته ها گیر کردیم من باورم نمیشه ۳۰ هفته بشم

منم تو ۲۹😒😒

وای دختر پس ببین منی ک استراحتم از ۱۸ هفته سرکلاژ شدم چی میکشم

منم تو ۳۷ گیر کردم نمیاد بگذره🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

چون تابستون داره میاد روزها طولانیه😭

سوال های مرتبط

مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد