منکه تا ۲۰ خوب بود از بیست به ید خیلی دیر میگذره مخصوصا ۲۳ هفته
تا ۳۰ یکم سخته، تا ۳۴ بهتر میشه، بعدش تا ۳۸ سریع میره دو هفته اخر یکم استرسیه🤭
نمیگذرهههههه برسم به ۳۰،🥺🥺🥺😭😭😭
منم 27 هفتمه کی میشه 28 بشم 🤣🤣🤣
دقیقا 🫠🥲
😂😂😂😂هممون تو هفته ها گیر کردیم من باورم نمیشه ۳۰ هفته بشم
منم تو ۲۹😒😒
وای دختر پس ببین منی ک استراحتم از ۱۸ هفته سرکلاژ شدم چی میکشم
منم تو ۳۷ گیر کردم نمیاد بگذره🤦🏻♀️🤦🏻♀️
چون تابستون داره میاد روزها طولانیه😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.