عصرونه ساده واسه پسر خونه
شیر و کیک خودم پز

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم مرسی که گفتی من با درجه بالا میپختم کیکام خشک میشد خدا خیرت بده که درجه رو هم گفتی

عاقا رسپی لطفا

چه خوبم شده نوش جان شبیه زبراست

بههه چقدر دلم کیک خوااااست

همین کیکو دخترم ب جای شیر با اب هویج داره میخوره 😂😂🖐🏻ست کردیم

سوال های مرتبط