مامانا من دندون درد‌گرفتم چیکار‌کنم😫😫

۲ پاسخ

برو پیش متخصصت ازش بپرس اگه صلاح ببینه بهت نامه میده ک اجازه میده بکشی
یا پر کنی یا عصب کشی کنی
البته اگه دکترت تشخیص بده
من خودم دندون درد امونم رو بریده بود دکترم بهم نامه داد گفت هیچ مشکلی ندارد بهم نامه داد نوشت ک با لیدوکائین موضعی میتونی دندون رو درست کنی منم کشیدمش

سیر لِه کن بزار روش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان تودلیم🫀🫂 مامان تودلیم🫀🫂 ۳ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی