برو پیش متخصصت ازش بپرس اگه صلاح ببینه بهت نامه میده ک اجازه میده بکشی
یا پر کنی یا عصب کشی کنی
البته اگه دکترت تشخیص بده
من خودم دندون درد امونم رو بریده بود دکترم بهم نامه داد گفت هیچ مشکلی ندارد بهم نامه داد نوشت ک با لیدوکائین موضعی میتونی دندون رو درست کنی منم کشیدمش
سیر لِه کن بزار روش خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.