خانوما دندون دردشدید دارم چیکارکنم

۶ پاسخ

سرکه سیب قرقره کن

من اب نمک قرقره کردم دندون درد نبود درد لثه هام بود باد کرده بود

قرص متروماکس عالیه

اگه عفونت داره اموکسی سلین بخور .

با نامه پزشک میتونی بری درست کنی عزیزم تا وارد سه ماه سوم نشدی

اب نمک نگه دار تو دهنت وخالی کن
استامینوفن ساده فقط میتونی بخوری ۳۲۵
ابغوره و نمک هم خوبه نگه دار تو دهنت
میخک بزار
عنبر نسا اگ داری دودشا بده تو دهنت عااااالیه ولی بعدش بیرون کن

سوال های مرتبط

مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیا جون مامان آنیا جون ۹ ماهگی
مامان تودلیم🫀🫂 مامان تودلیم🫀🫂 ۳ ماهگی
مامان دنیز.آراز مامان دنیز.آراز روزهای ابتدایی تولد