خانما اپیدو رال تو زایمان چیه منظور چیه ؟

۴ پاسخ

امپول بی حسی تو دوز پایین تر که تو نخاع میزنن ودرد زایمان کم میشه

شنیدم خیلی خوبه دردو حس نمیکنی کلا به کمر میزنن

یجورایی زایمان بی درد میگن بش

یه مدل دارو هست برای کاهش درد موقع زایمان طبیعی، وقتی دردتون غیرقابل تحمل باشه براتون، درخواست میدی و براتون تزریق میکنن

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری