تجربه من اینه که به بچت زود تراز 6ماه هیچی ندی پسرم چهار ماهش کامل بود بهش کمکی دادم هنوزم که هنوزه معده درد داره بعد از چهار سال
سلام عزیزم عزیزم اگه ادیت عکس نوزادی و ماهگرد خواستی برا ایلین در حد آتلیه با قیمت مناسب بهم پیام بده روبیکا آتلیه آنلاین دارم هزینه هم بعد تحویل09043693316
بده. روش نوشته. یا با آب یا با شیر خشک درست کن.
منم اول 5 ماهگی متخصص گفت دیگه با شیر سیر نمیشه. بهش بده.
ندی زوده ها
اگه هم میدی پوره میوه بده سرلاک نده
زوده. 4 یا 5 ماهگی
زوده هنوز۶ماه بایدبدی
سرلاک ۶ماه به بعده
زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.