۲ پاسخ

نمیدونم هنوز نشون دکتر ندادم
فقط ازمایشگاه بهم گفت تیروئیدش رومرزه

بنظرت اشتباه نشده پلاکت ۱۰۰۰. شاید اشتباه تایپی باشه

سوال های مرتبط