۹ پاسخ

از بی بی استایل بگیر خیلی قیمت مناسب تر میده

منم گرفتم شد ۲۸۰۰

بنظرم دانالو الکی گرونه،نیلی بهتره
من نیلی خریدم جنسشم خیلی خوبه

سه تیکه از اینایی که تویی پاکت شیشه ای هست ؟؟؟ چقدر گرون شده !؟

این کانال توی بله دانالو رو با تخفیف میذاره، من یبار ازش خرید کردم خوب بود
«سیسمونی بی بی استایل»

فروش حضوری با هماهنگی
٠۹۱۲۷۹۲۵۷۳۵
٠۹۱۲٠۸۵۵۹٠۸
صفر تا صد سیسمونی موجود
شرق تهران، خیابان دهم نیروهوایی(خیابان امیری)بین کوچه ۱۰/۲۹ و ۱۰/۳۰ پلاک ۳۱ واحد ۲ ،

🆔 شناسه:
https://ble.ir/sismonibabystyle

یه ست بیمارستانی هم ۲۶۰۰ گرفتم دانالو

اره من هفته ی پیش ۵ تیکه رو ۲۳۰۰ گرفتم

جدااااااا😳چهل روز پیش۱۶۰۰بود

من زیاد گرفتم

سوال های مرتبط