۵ پاسخ

اگر خوابش نبرد یه پتو بگیر یه طرف خودت نگه دار یه طرف همسرت بچه توش مثل ننو تکون بدین میخوابه دل دردش آروم میشه
یا ببرینش با ماشین دور بزنین
برای بچه من این دوتا تاثیر داشت

اگه گفت شربت زودع پس معدشو اذیت نکن بچه های کولیکی با بغل ارومن بغل کن

عزیز مامانی دیگرو نمیدونم من خیلیییییییییی رعایت کردم یکی دو ماه نه ها تا ۴ ماه دخترمم حساس بود ن غذاهای نفخ دار میخوردم ماکرونی ی بار خوردم ب غ×لط کردن افتادم نلا خیلی اوکی بود بچه یکمم درد داشت مقاومت میکرد کولیکزم میدادم بعدش دیدم تموم نمیشه ی بار اینفاکول گرفتم دادم اصلا دردش قطع شد

کلپوره دم کن بخور خیلی تلخه ولللی شیرتو قشنگ صاف می‌کنه باعث دل‌درد اینا هم نمیشه دخترت

من شیر خودم میدم شیرخشک اصلا ندادم قطره کولیکز میدم بهش آروم میشه همه چی بخور تا روده هاش عادت کنه من هیچی نمیخوردم شیرم کم شد الان فقط لبنیات نمیخورم اونم بخاطر حساسیت به پروتئین گاوی

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی