یه سوالی مغز منو درگیر کرده پدر مادر همسرم وظیفشون برای زایمان چیه؟

۱۸ پاسخ

حلا بیشوخی واقعا هیچوقت از کسی انتظار نداشته باش من خودم هزارتا خوبی میکنم ولی انتظار جبرانش ندارم برا دل خودم اون کمکو میکنم هرچ انتظارت کمتر ارامشت بیشتر اگ کادو دادن ک تشکر کن ندادن هم توقعی نداشته باش ازشون زوری ک نمیشه

وظیفشون ک بنظرم حرص دادن مادر برای زایمان زودرسه🥴😂
ولی در کل هدیه باید بگیرن دیگ
من ک گفتم کمتر از طلا واسه بچم نگیرن😬😂بچه من پارچ و لیوان پتو پلنگی نمیخاد
شمام بگین

من بعد ۱۳سال حامله شدم همشون میگفتن همه کاری می‌کنیم ولی الان ماهی یکبار هم زنگ یا سر نمی زنن

وظیفه خاصی ندارن
اما هر لطفی کنن دستشون درد نکنه

رو اعصابت راه برن
بعد هی بگن بچه رو بغلی نکن
تازه زایمان کردی میگن پاشو راه برو زیاد نخواب
غذا کم بخور تحرک نداری و..........
کلی از این حرفهای مفت

اول از اینکه پدر شوهر مادرشوهر هر کسی متفاوت هست یکی خوبه یکی بد
از روی حرف دیگران تصمیم نگیر
من برای پسر اولم نزدیک پنج دست لباس گرفتن و سرویس خواب گرفتن
برای کادو هم یه ونیکاد دادن
برای احوال پرسی هم یه جعبه شیرینی
تازه من مادر شوهرم تا ده یازده روز کلا اومد فقط از بچه نگهداری کرد به بهترین شکل و مادرم از خودم نگهداری میکرد
ولی وظیفه خواستی ندارن

همین‌ که ساکت باشن لطف کردن

بیان بجات زور بزنن😶‍🌫️

نا امید شدم ازشون

زر مفت

به نظرم وظیفه ای ندارن هردو طرف هرکاری کنن لطف و محبتشون رو میرسونه از کسی نباید توقع داشت داشتن توقع ناراحتی و سوتفاهم به بار میاره
والا با من اگه کاری نداشته باشن و بزارن به حال خودم باشم بزرگترین لطف رو در حقم کردن البته که منم محلشون نمیزارم🙄

هیچی فقط بیان زرمفت بزنن برن

وظیفه که ندارن هردو خانواده کاری میکنن درواقع لطف و محبت هست. ولی تا جایی ک دیدم معمولا خانواده دختر سیسمونی میده و خانواده پسر هم گوسفند قربونی میخره برای بعد تولد و شام میده و از این کارها...
انجامم ندادن مهم نیس، مهم آرامش زندگی و سلامت مادر و نوزاد هست

هیچی گی خوردن اضافه

چقد همه بی اعصابن

هیچی😶

گوخوردن

عذاب دادن

سوال های مرتبط