زردی که باید تا ده روز اول بری بیمارستان چندروز یکبار
عددشو ببینی چنده
رفلاکس بالا آوردن شدید بچه اس که از دوهفته آخر یکماهگی اوج میگیره معمولا و تا ۶ ماهگی هست تا به غذا بیفتن که بهتر بشن چون دریچه معده ضعیفه هرچی میخوره میاد بالا
کولیک باد و بودای توی دل نوزاده که نمیتونه خارجش کنه چون بلد نیست و دلدرد میگیره تا ۴-۵ ماهگی هست
ببر متخصص کودکان یبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.