مامانا سزارینی از کی به پهلو خوابیدن...؟

۱۲ پاسخ

روز سوم

از تو بیمارستان

من روز دوم یا سوم

همون روز زایمان🫤

چجوری به پهلو خوابیدین من بعد ۱۸ روز هنوز درد دارم باید پتویی چیزی بزارم زیر شکمم

۱۲ ساعت بعد از عمل

از روز بعدش ب پهلو خوابیدم

بعد ۱۰ روز

چرا من نمیتونم گوشه ی بخیه هام میس زه😩😭

روز چهارم

بعد 10روز

من دو سه روز بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی