عزیزم دوقلو سزارینه حتا سفالیک هم باشن
مگه اینکه خودت دوست داشته باشی طبیعی بیاری
وگرنه دوقلویی سزارین واحب هست
اگر سزارین میخوای زیر بار نرو
چون های ریسک هست
الهی بگردم 😂🥲
بشین باهاشون حرف بزن
هنوز وقت دارن بچرخن🥲
اگه میخوای سزارین بشی
بچه حرف گوش کنی باشن میچرخن🥲😂
منم سفالیکه دوتاش ولی خطرناکه طبیعی بعدشم حالا مونده که دوباره بچرخن اینطور که نمیمونن دوباره تاب میخورن
خانوم برادرمم تازه زایمان کرده دوقلو.. بچه ها سفالیک بودن هرجا دکتر میرفت سزارینوقبول میکردن ولی خود دکترا پیشنهادشون طبیعی بود میگفتن اولی ک بیاد دومی راحت میاد دیگه…ولی خودش خاست سزارین بشه…یعنی حق انتخاب دارین مادرای دوقلویی🙂
وای وای مال منم سفالیکه
اینجا ک میگم همه میگن نمیشه دوقلو طبیعی و اینا ولی دکترم نامه سزارین نمیده اگر سفالیک باشن باید بچرخه حتما یکیش ۳۰ هفته سفالیک بودن دوتاشونم امیدوارم یکیش حداقلدچرخیده باشه🥲🥲🥲
اصلا هیچ دکتر این قبول نمیکنه دوقلو طبیعب بیاری چون به ضرر خودت به چه قیمت حاضری بازی کنی با جون خودت بچهات شاید اون دوستت مقاومت داشت بدنش. بچهاش پشت هم تو کانال. زایمان بودن شاید تو دوتاشون تو دهانه رحم اومدن خفه بشن چی رحمت از دست بدی چی یا خودت طوریت بشه عجبا برو سزارین کن
برای منم سفالیک شده 😂
خیلی امید داشتم که نشه
حداقل تا هفته های آخر
علیک سلام 😂😂
خیلی هارو دیدم طبیعی زایمان کردن
مامان ریسک زایمان طبیعی برای دوقلو میشه ولی خطرش زیاده هم برای خودت هم خدای نکرده برای جوجه رنگیات
دستتو بذار رو سر من
سفالیک یعنی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.