۵ پاسخ

من مانجارو زدم البته سه دوره زدم راضی بودم آبجیم هم مانجارو زد هم اسپارتینا از اسپارتینا هن خیلی راضی بود

عزیزم ی سوال داشتم این امپولی ک میزنن ب ناف میزنن؟دردش خیلیه؟

منم خیلی دوست دارم بزنم اصفهان جایی سراغ دارید؟

من اسپارتینا میزنم 🥹 عالیه ماه اولم تموم شد

دوست من زده توی دو ماه ۱۵ کیلو کم کرده اسپارتینا زده

سوال های مرتبط