من مانجارو زدم البته سه دوره زدم راضی بودم آبجیم هم مانجارو زد هم اسپارتینا از اسپارتینا هن خیلی راضی بود
عزیزم ی سوال داشتم این امپولی ک میزنن ب ناف میزنن؟دردش خیلیه؟
منم خیلی دوست دارم بزنم اصفهان جایی سراغ دارید؟
من اسپارتینا میزنم 🥹 عالیه ماه اولم تموم شد
دوست من زده توی دو ماه ۱۵ کیلو کم کرده اسپارتینا زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.