۷ پاسخ

پودرشیرافزاازهمه بهتره

ماکارونی با سویا،ابگوشت و اب هویج شیرو خیلییی زیاد میکنه

قطره بنظرمن بهتره هم زیادمیشه هم چرب

تورو خدا ب منم بگو اگه راهی پیدا کردی من اصلا هر چی میخورم شیرم زیاد نمیشه بچم همیشه گشنه میمونه مجبور میشم شیر خشک بدمش

بنظرم پودر شیر افزا وانیلی عالیه

خواهر بلال بخور.من‌ شیر نداشتم .پریروز ی دونه بلال خوردم انقد شیرم زیاد شده که اسیر شدم روزی س چهارتا لباس میخا عوض کنم

قطرش صدرصد

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی