خانما شمام تو هفته ۳۲شکمتون سفته🛑🛑🛑🛑🛑

۷ پاسخ

نه خیلی بعضی وقتا

هرچی دارو قرص بهم میدن این انقباضه نمیره

من از ۲۹بخاطر همین مشکل بستری بیمارستان شدم سه روز رفتم خونه باز برگشتم میگن انقباضه بعضی وقتا فیکه ولی بعضی وقتام با درده

آره دیگه تو هفته های شما رحم اومده بالا

یه ساعت خیلی شل و نرم. چند بار در روز سفته

من ۲۹ هفته ام شکمم سفته

بله عزیزمم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس ۹ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک ۱۳ ماهگی