نه خیلی بعضی وقتا
هرچی دارو قرص بهم میدن این انقباضه نمیره
من از ۲۹بخاطر همین مشکل بستری بیمارستان شدم سه روز رفتم خونه باز برگشتم میگن انقباضه بعضی وقتا فیکه ولی بعضی وقتام با درده
آره دیگه تو هفته های شما رحم اومده بالا
یه ساعت خیلی شل و نرم. چند بار در روز سفته
من ۲۹ هفته ام شکمم سفته
بله عزیزمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.