۶ پاسخ

چطور تا الان بیمارستان نرفتی

یکمی رب انار بخور در حد یه قاشق و آب زیاد با لیمو ترش تازه تا مرتب ادرار کنی

فشار بالا از نشانه های مسمومیت بارداری هست به نظرم با دکترتون مشورت کنید چون سابقه ش رو هم دارید یکم جدی تر پیگیری کنید خیالتون راحت تر باشه

نمک نخور.برو‌پیش دکترت.دست دست نکن

فشار بالای 13/5 رو باید حتما برید بیمارستان

با توجه به تجربه قبلی و فشار الآن تون تحت نظر پزشک باشین.

سوال های مرتبط

مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد