چطور تا الان بیمارستان نرفتی
یکمی رب انار بخور در حد یه قاشق و آب زیاد با لیمو ترش تازه تا مرتب ادرار کنی
فشار بالا از نشانه های مسمومیت بارداری هست به نظرم با دکترتون مشورت کنید چون سابقه ش رو هم دارید یکم جدی تر پیگیری کنید خیالتون راحت تر باشه
نمک نخور.بروپیش دکترت.دست دست نکن
فشار بالای 13/5 رو باید حتما برید بیمارستان
با توجه به تجربه قبلی و فشار الآن تون تحت نظر پزشک باشین.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.