اگه سبزه یعنی پهلو هاش سرما خورده گلم همیشه هرجا میری پهلو هاشو بپوشون یا گرم بگیر تو خونتونم هستی ی شال چیزی که زیاد گرمش نشه دور پهلو هاش بپیچ
بهتره یه دکتر ببری، ممکنه از سرما خوردگی باشه یا حساسیت به شیرخشکش. در کل همیشه نباید سبز باشه نرمالش زرده
نه عزیزم دختر منم از بدو تولد اینجوری بوده دکترم بردم گفت طبیعیه به خاطر شیرخشکشه
به خطر گوشاشه گوشاش درد میکنه از شیر خودت روزی سه قطره بریز خوب میشه
منم شنیدم اکه سبز باشه ینی سرما خورده و پهلوهاش یخکرده
شیر خشکم بخوره باید سبز خیلی، کم رنگ باشه اما شما میگید تیره هست پس پهلو هاش یخ کردن
اگرشیر خودت خودتو میخوره، یکی از دلایل میتونه این باشه که زود سينه به سینه میکنی
پسر منم شیر خودمو میخوره بیشتر اوقات سبزه
دکتر به من گفت فقط مدفوع سیاه و سفید و خونی نشونیه مشکله
بقیه حالات طبیعیه حساس نشو
سبز حالت خلطی باشه سذماخوردنه بقیش عادیه
بهترین حالت زرد و دون دونه های ریز،اما خب بچه هایی ک شیرخشک میخورن رنگش فزق میکنه
این مردم عجب حرفا میزنن ها ول کن رنگ مدفوع پسر منم سبزه 🤔🤔🤔🤔
شیر خشک میخوره ؟ اگه میخوره بخاطر اونه
شیر خشک. میخوره.. ؟
یک دکتر ببر منم شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.