من فاموتیدین میدم بهش ساخته
قطره آد بهش میدی؟شاید به خاطر اون باشه
دقیقا حرف دل منو زدی روزی هزاربار لعنت میفرستم به رفلاکس کولیک تازه تموم شده بود این شروع شد و به قول شما خیلی بدتره دلم بره بچم کبابه خواب نداره خودمم که کلا دارم از دست میرم دائم یا رو پامه یا بغلم،از دیروز قرص نکسیوم ترکیه ای شروع کردم میگن جواب میده ولی انقد تلخه به زور میخوره از دکترش بپرس اگه موردی نداره شمارهم بده
رفلاکس پنهانم که خیلی بدتر از رفلاکس آشکاره... و مقاوم به درمان 😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.