۵ پاسخ

ببر دکتر اگه نمیتونی
زنگ بزن ۱۱۵ اونا بهتر از دارو ها سردرمیارن

به پسر ششماهه من دکتر مومتازون داد تو سرماخوردگی
من ترسیدم نزدم چون دکتر خودش نبود
بعدا از دکتر خودش پرسیدم گفت هیچ اشکالی نداشت استفاده میکردی هر دوازده ساعت یه پاف تو هر سوراخ اشکالی نداره

زنگ بزن ۱۱۵

نه،اشکالی نداره،من حتی تو سرماخوردگیش دکتر واسه خودش تجویز کرد

اسپری ک گفتی واسه جیه؟؟ بینیش بشور

سوال های مرتبط