خانوما مگه ارضا شدن عیب داره؟؟؟
#بارداری

۱۳ پاسخ

ن کی گفت🫠

اگه مشکلی نداری نه ولی خب میگن زیادش باعث انقباض میشه ولی خب البته این انقباض بعد رابطه یا ارضا شدن طبیعیه

مگه کسی گفته عیب داره؟😁

چون رحم منقبض میشه اگه همه چیزت خوبه هیچ اشکالی نداره

اگه دکتر منعت نکرده ن اشکالی نداره

ن هیچیت نمیشه

کی میریم تو هشت ماه پس
من یک ساله تو ماه هفتم🤣😒

اگر مشکل خاصی نداری هیچ عیبی ندارخ

نه والا من هفته ای دو سه بار ارضا میشم

اگر بارداری تون بی خطر و عادیه نه‌عزیزم
واسه ما سرکلاژی ها میگن رحم نباید تحریک بشه یا انقباض داشته باشه

یه جور تحریک برای بازشدن دهانه رحم و زایمان

میگن ممکنه باعث زایمان زودرس بشه نمیدونم بازم

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری