ن کی گفت🫠
اگه مشکلی نداری نه ولی خب میگن زیادش باعث انقباض میشه ولی خب البته این انقباض بعد رابطه یا ارضا شدن طبیعیه
مگه کسی گفته عیب داره؟😁
چون رحم منقبض میشه اگه همه چیزت خوبه هیچ اشکالی نداره
اگه دکتر منعت نکرده ن اشکالی نداره
ن هیچیت نمیشه
کی میریم تو هشت ماه پس
من یک ساله تو ماه هفتم🤣😒
اگر مشکل خاصی نداری هیچ عیبی ندارخ
نه والا من هفته ای دو سه بار ارضا میشم
اگر بارداری تون بی خطر و عادیه نهعزیزم
واسه ما سرکلاژی ها میگن رحم نباید تحریک بشه یا انقباض داشته باشه
یه جور تحریک برای بازشدن دهانه رحم و زایمان
میگن ممکنه باعث زایمان زودرس بشه نمیدونم بازم
نه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.