بستگی داره به خود بچه توانایی چطوریه معمولا 7ماهگی به بعد
من ۱۰ ماهگی گذاشتم اونم فقط زمانی ک پای گاز و ظرفشویی بودم
یا میخواستم برم حمام یا دستشویی
۱۲ ماهگی فقط موقع غذا خوردن استفاده میشد
۱۵ ماهگی هم دادم به کسی کلا دیگه استفاده نکردم
5ماهگی
من ۷ ماهگی گذاشتم
من اصلا نذاشتم بچه هامم تا ده ماهگی خودشون تاتی کردن اگه میشه شما هم نذار میگن اصلا خوب نیست ممکنه پاشنه آشیل بچه کوتاه بمونه چون یاد میگیره روی پنجه راه بره
۴ یا ۵ ماهگی گذاشته بودمم
پسر من ۵ماه داشت گذاشتم
من ۹ماهگی گزاشتم
منکه بچه ام از ۴ ماهگی گذاشتم خیلی خوب بوو هم خودش سرگرم میشد منم به کارام میرسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.