۸ پاسخ

ن فدات خیلی زوده سیستم گوارشیشون ضعیفه بعدا حساسیت پیدا میکنه اخر ۶ماهگی بده

از شیر خوردن میوفته زوده

من فردای واکسن ۴ماهگی دکترش گفت شروع کنم

واکسن ۶ ماهگیش رو زد بعد بهش بده اونقدر وقت دارن غذا بخورن

من پنج ماه و ۱۰ روز شروع کردم به نظرم شمام دیر تر شروع کنی بهتره هرچند اوایل اصلا نمی خورد همه رو میداد بیرون

نه زوده

نه خیلی زوده بذار حداقل پنج ماهش تموم بشه

ن بابا خیلی زوده دیگه شیر نمیخوره

سوال های مرتبط