۸ پاسخ

داغونم خسته له شدم

برا کولیک بچت چی میدی بهش بخوره؟

من هلاکم درحدی گاهی ازخستگی میخام گریه کنم نمیتونم راه برم دوتابچه یکیش دوسلل ندارع خیلی سخته

تا دوماهگی برطرف میشه

فقط صبر ، که بگذره

وارد ۳ماهگی بشه درس میشه

تمام استخونام درد میکنه، له‌ له به معنای واقعی

اوایل هیمنجوریه . یکم سخته . عادت میکنی

سوال های مرتبط

مامان هیرمان(شوپولی) مامان هیرمان(شوپولی) ۵ ماهگی