دخترا شماهم خارش بدن دارین؟؟
الان ی هفتس

۴ پاسخ

منم خارش شدید داشتم طبیعیه بخاطر آنزیمای کبدی من بود

من سینه هام خهلی میخاره🤦🏻‍♀️جوری که اگه جلو خودمو نگیرم زخم میشه
علتش چیه اخه

عادیه منم داشتم

اره من همه تنم میخاره قرمز اینا نیستا ولی میخاره

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۱ ماهگی