عالی بود
من پریشب ختنه لیزری کردم و راضیم
فقط موقع امپول یکم گریه کرد بعدش دیگه ساکت شد حتی دکتر داشت ختنه میگرد میخندید طفلکی یه شیشه شیرهم دست مامانم بود که اگه میخواست گریه کنه بهش میداد و هیچی نمیگفت شما ک نی نیت کوچولو تره راحت تره واست عزیزم قطره هم سرساعت بدی اصلا درد نمیکشه
ان شاءالله بسلامتی برگردین
کار خوبی میکنی هرچی زود تر باشه بچه کمتر میفهمه و کمتر دردش میگیره چون نمیتونه دست ببره سمتش
اینطوری چسبندگی هم نمیگیره
پنج روز بعد بردیمش حموم باندشو چرب کردیم و جدا کردیم یکم اذیت شد ولی زود خوب شد نگران نباش یک هفته ای تمومه ان شاءالله
مهم ترین نکته اینه حتما وقتی کااامل خوب شد هر بار زمان شستشو پوست الت رو به عقب بکشی تا کلاهک بیرون بیاد و ناحیه ختنه گاه رو تمیز کنی یه مواد سفیدی به اسم اسماگما اونجا جمع میشه که باعث میشه چسبندگی بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.